Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2007 22:19 - Добър вечер, драги читатели
Автор: justinian Категория: Други   
Прочетен: 1347 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Току-що регистрирах своя блог. Чувствам  се все едно съм влязъл по време на високопоставен прием и всички гости са ме зяпнали с почуда, така че мисля, че съм длъжен да напиша нещо (общо взето първото, което ми хрумва), за да се представя в известна степен в този нов за мен виртуален свят.

Досега, се мислех за изключително оригинален, демек "отличаващ се" от множеството. Не обичам да правя това, което другите обикновено правят. Това си е естествен стремеж на всеки човек и известно проявление на снобизъм - "различен си - значи си нещо повече от останалите". Та така и аз - обичам да правя нещата така, както не е обичайно прието и на това правило съм подчинил своето битие... . Различността (автоматичният редактор на текста, който съм си инсталирал на Лисицата ми подчертава този израз, така че искрено се извинявам на радетелите за книжовен български език, но думичката ми харесва и няма да я поправям;-)) предполага самотност - все пак различният е в известна степен отхвърлян от множеството, а често пъти и считан за ненормален (в психиатричният смисъл на думата).

Какво да се прави, в крайна сметка всеки е следствие от средата и условията, в които живее. С огорчение (а може би с облекчение) установявам, че въобще не съм оригинален, или по-скоро - че не мога да доведа своята различност до край. За да го направя ще трябва да се откъсна изцяло от средата, а това означава изолация.

А човек има нужда от общуване. А най-добре е, когато общува с хора със сходен мироглед. А още по-добре е, когато намира обща приказка с всеки по всякакви теми - без да става "специалист по всичко". Винаги съм се възхищавал от хората, които успяват да намерят "ключа" към душата на всеки. Това умение е едно от най-ценните богатства, защото чрез него можеш да разбереш другия. А успееш ли да разбереш другия, и още повече - ако му покажеш, че го разбираш, ти създаваш неразрушим мост към тази личност, а това означава приятелство. Но за това, както в спорта, се изискват 99% тренировки и 1% талант. Талант май нямам така, че използвайки старата максима, че "политика се прави со дупе и со пари - пари немаме", ще разчитам на  това, което имам. Имам желание.

Ако някой не е разбрал какво се опитвам да кажа с горното, мога да го успокоя, че "повредата не е в неговия телевизор", а в моя - т.е. в главата ми. Истината е, че се опитвам да обясня защо имам потребност да водя този блог, а всъщност това още е в процес на изясняване от моя страна.

Общо взето, към настоящия момент, мога да кажа, че това, което очаквам от бъдещите си мисловни упражнения в това условно "мое интернет-местенце" е:

1. да се впиша в едно разнолико, интересно пространство на личности,

2. по възможност, да намеря хора със сходни интереси, с които да обменям идеи,

3. още повече - да се науча да разбирам другия

4. а в най-добрия случай - се надявам да заслужа честта да се нарека "приятел" на хора, които заслужават да ги нарека "свои приятели".
 
Май установявам, че да си различен невинаги предполага да се чувстваш и държиш над останалите, а да умееш да отстояваш и защитаваш своята "различност". Още повече, че различността може да изпъкне най-добре в контраста с множеството - във общуването с другите.

Като за начало и на "прима виста" - толкоз. Честно казано нямам време да чета това, което написах досега така, че моля за милост в забележките.

Коментирайте на воля и до нови срещи!


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



1. lucasbg - Здравей приятел
04.11.2007 00:44
и аз така почнах преди 10 дни. ако имаш кво да кажеш, ти си човека. бъди здрав
цитирай
2. skribezium - Добре дошъл!
04.11.2007 12:12
Добре дошъл, добър старт и добри читатели!
Пиши както знаеш, можеш и искаш, защото тук всеки е себе си!
Успехи!
цитирай
3. bengi - Добре дошал и от мен..
04.11.2007 12:13
Добре дошал и от мен..и Успех!
цитирай
4. noy64 - Успех!Приятно прекарване тук!
04.11.2007 16:43
Успех!Приятно прекарване тук!
цитирай
5. posh - Добре дошъл и от мен!
04.11.2007 19:55
Добре дошъл и от мен!
цитирай
6. galinabg - Добре си дошъл!
04.11.2007 21:46
Аз също съм блогърка от два дни, но те уверявам, че това е един прекрасен свят....Успех!
цитирай
7. anubhis - :))
05.11.2007 08:20
привет и дано ти хареса,та да се застоиш:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justinian
Категория: Други
Прочетен: 11770
Постинги: 2
Коментари: 7
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031